lördag 3 december 2011

frågor

har fått lite frågor angående resan till Oman. Vi ska resa med solresor, sen är det ju ett arabland så man måste rätta sig efter deras regler tillexempel måste man som kvinna täcka axlar och knän när man ska ut på stan. (reglerna gäller såklart inte på hotellområdena där gäller vanliga regler som finns på alla vanliga hotell) Ska bli en spännande och lite annorlunda resa så jag kommer nog ha mycket att berätta när jag kommer hem, ni får lite mer fakta då för jag vet lika mycket som er just nu :) Eller just det en lite kul sak som jag fått reda på är att det går runt kameler överallt, typ så som vi har hundar fast de är lösa och sen har jag fått reda på att det finns jätte mycket delfiner vid vår strand så man är garanterad att se delfiner hoppandes i vattnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar