måndag 11 april 2011

i´m back for good:) !

Så fort internetgubben var här idag på morgonen satte jag på datan och kollade bloggen :)
Vart ska jag börja ? Den mesta tiden jag har varit borta har jag faktiskt ägnat åt flytten, för de som inte vet så har vi flyttat upp en våning till en lite större lägenhet(men i samma hus) så det var en rätt simpel flytt om man säger så, men allt måste ju flyttas så det har tagit sin tid. Det står fortfarande kartonger som inte plockats upp, just för att vi inte vet vart vi vill ha allt riktigt än.
Min ställing har varit såhär:
Tänkte att jag ska visa lite bilder på vår nya lägenhet med tiden. när vi börjat få lite ordning.
I helgen var ja o simon på a6 för jag så innerligt ville se Erik Saade, hihi, men herregud vilken dålig show han bjöd på, han sjöng två låtar jag aldrig hört förut, stackars småbanenen som stått där, eller stått och stått de satt på sina pappors axlar så jag led oerhört med dem när de blev tvingade att hoppa klappa fram erik som aldrig kom. Man fick vänta jätte länge föratt höra två apdåliga låtar som ingen kännde igen och den låten som alla barnen hade väntat på sjöng han lite sådär halv nonchit i en lugn cover..

jag gick efter den tredje låten och många med mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar