torsdag 21 april 2011

NU FÅR DET FAN VARA NOG

Nu har jag fått nog. min fjärde parkeringsböter här i jönköping på två månader,det kan fan inte vara sant, men jo jag lyckades idag igen. Jag kan ju snart vara med i VM i vem som kan få mest parkeringsböter. Både jag och Sofia kollade upp så att vi ställde på en parkering så att jag INTE skulle få nån böter, betalade lagligt (till och med för mkt) men fick ändå böter, för man fick bara stå där i 15 min !! men det borde ju räknas efter klockan nio?! eller? och jag fick den 09.08 och då har jag bara stått där i 8 min ! ska nog ringa och överklaga, för 1200 på två månader är inte okej. !

avslutar med en fin ramsa som drogs flitigt i bilen vå vägen hem, fan helvetes jävlar åh pungråtta !!

1 kommentar:

  1. Åhhh stackars Ibiza för det var väl ingen vit bil som drabbades ???//Wiiii

    SvaraRadera