måndag 20 juni 2011

Anntingen har vi för liten bil eller så köpte jag en för stor byrå ? gissar på det sistnämnda.. Jag var en sväng på Ikea idag bara för att checka lite, sökte inget speciellt, men tänkte ändå att jag kollar in i fynd avdelningen och självklart står den byrån jag och S har kollat på och tänkt köpa fast nu nedsatt med 40%  och inte en skråma !! så jag kan ju bara inte låta bli att köpa den. Eftersom den var på fynd så var den ju redan ihopsatt, perfekt tänkte jag eftersom jag och S har blivit osams varje gång vi satt ihop saker från Ikea. Det jag inte tänkte på var att vi inte har någon combi utan en hyfsat liten bil så byrån gick inte in i bilen ! Så det var bara att sätta upp båyrån på en släpvagn och rulla den till Willys, haha. Så nu står den och pryder damernas omklädningsrum på jobbet tills pappa kommer hit i veckan och kan köra hit den ! :)

1 kommentar: