torsdag 30 juni 2011

Hsr inte kunnat uppdatera idag, har varit något fel på blogspot :/ men nu är jag hemma från jobbet iaf. Började dagen med att åka till atlantis för lite träningn sedan gick jag till vätterstrnden för att bättra på brännan ;) höll på att somna så skönt det var,fläktade lagom och solen var lagom varm hehe :)
Har dock kännt en ondhet i min höft komma krypande under hela dagen och på jobbet bröt det ut. Har gått omkring och haltat som en gammal tant på jobbet och till och med gråtit en skvätt för att jag fått så ont :( det liksom hugger till ibland så jag nästan tror att jag ska ramla ihop..Färdig gnällt av mig nu :) i helgen kommer Simons kusin och hans tjej och på lördag kommer födelsedagsbarnet Alexander :D
Bilden beskriver min dag, Glad men ändå sur !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar