torsdag 17 november 2011

Vaknade verkligen inte på rätt sida idag, vaknade halv åtta av att simons mobil ringde och jag som inte börjar jobba förens vid 3 och jag är sån som inte kan somna om när jag väl har vaknat så arg som ett bi satte jag mig i soffan i hopp om att kunna somna om då det ringer på dörren , (hallå???!! klockan är kvart i åtta) Då är det granntanten som undrar om jag vill hjälpa henne skruva i en ny glödlampa i trapphuset?!?! det kunde inte vänta tydligen så jag hoppar upp på stegen och hon småpratar om att hon varit och handlat vad hon ska göra idag medan jag mhmm:ar skruvuar i den sablar lampan och går snabbt in till mig innan hon hittar något nytt att prata om. Fyy vad dåligt humör jag har varit på. Så det var bara till att dra till gymmet och springa av sig sin bitterhet och nu är jag glad igen plus att när man kom hem hade man en kasse med pepparkakor och choklad med en lapp där det stod "tack Gariella för att du skruvade i lampan "the way you are". Då fick jag dåligt samvete. Vår lilla tant är bra på att göra en irriterad och expert på att göra så att man får dåligt samvete för att man blir irriterad på henne. -men vi gillar henne :) hon menar ju bara väl..

Nuuu mot jobbet !

1 kommentar:

  1. HAha, du är för söt gumman!
    Kul och se dig idag, iallafall en sanbbis! ;-)

    SvaraRadera