tisdag 22 november 2011

varför tränar du?

Påtal om det här med träning och kost. Fick en fråga om jag tränar föratt gå ner i vikt. Mitt svar lyder: Då jag har  slappat till mig i kroppen och ätit alldeles för mycket av det goda i matväg så skriker min kropp efter den gamla Gabriella. Jag tränar endast föratt må bra, jag älskar att träna och känna mig vältränad och musklig så mitt mål är att lägga på mig mer muskler. Sen tycker jag att man ska tänka att bara föratt man tränar kan man inte vräka i sig massa onyttigheter varje dag utan man får använda ordet unna, man ska unna sig godsaker och verkligen längta efter det. Den där godispåsen blir inte lika god eller speciell om man äter av den varje dag. Mår insidan bra ser även utsidan bra ut ! :)
Varför tränar ni ? Gör ni det av automatik bara föratt ni ska få träningen gjord eller har ni någon tanke bakom den?

(Bild från i våras)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar