måndag 7 mars 2011

Fredag men måndag

Måndag, men det känns som om det är fredag.. Idag ska jag ha en eftermiddag med söt Sofia, vi ska fika, bodypumpa och kolla på fotboll :) me like.

Har suttit i soffan med datan sedan klockan 8 då jag vaknade och kollat runt på miljoner olika bloggar, folk som jag inte ens vet vem de är, tycker att det är kul att "kolla" in i folks liv och bli inspierad av olika inrednings tips, träningstips you name it. Varje gång hittar jag någon som jag börjar följa. Just nu har jag en stadig blogg lista som jag följer, här är några: englasshowroom.com, nyheter24.se/modette/fridagrahn , kenzas.se, tyras.se, katrin zytomierska, sparkibaken.se, blondinbella.se, . Sen läser jag kompisars bloggar. Har ni några bra tips på roliga bloggar som jag har missat ?! skriv dem i kommentarsfältet isåfall :)

Nu måste jag böja ta tag i mig och i den stora tvätthögen som väntar på att bli insorterad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar