tisdag 15 mars 2011

recept

Hemma från jobbet nu, idag har det varit storhandling, ekade i kylskåp och skafferi, sen blev det träning på atlantis där jag och simon mötte upp Sofia och sen blev det jobb. Fullsåäckad dag, vilket jag gillar :).
Gjorde ju en fiskgratäng igår med kokosmjölk och kokos, den blev jätte god.
Recept:
Häll i två burkar kokosmjölk i en bunke och en deciliter kokos, blanda och häll i de kryddor du vill ha. Lägg den tinade torskfilen i en form och häll över kokosmjölken över fisken. Strö över kokos och riven ost. Grädda i mitten av ugnen på 200 grader i 30 min.
Innan den åkte in i ugnen:

Resultatet: ser lite geggigt ut, men jag slevade bara upp det för ja var så hungrig. Gratängen åt jag tillsammans med stekt aburgini och vitkål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar