fredag 4 mars 2011

mördarhumör

Hemkomna från jobbet nu, nu är det fredagsmys :)
Har haft en arg-dag idag. Kände först att jag var dööö osugen på att träna så då skulle jag träna bara för att jag var så osugen, så då var jag arg på att jag var osugen. När jag väl va på gymmet hade jag glömt linne, så jag fick springa i min goa varm ulltröja, ville typ bara lägga mig på golvet och skrika as högt. Sen när jag väl var på löpbandet var jag arg som ett bi och kände att jag behövde mördar speedad musik för att det skulle klicka med mitt humör, sprang på som bara den med hörluresladdarna som klibbade sig fast runt halsen som ormar och hörsnäckor som var halvvägs ur öronen mest hela tiden och när jag var i den mest jobbigaste perioden i löpningen kom låten fix you med coldplay ! döda mig tänkte jag och hade nån så mycket som pratat eller frågat mig något just då så hade jag gett en rak höger. Men nu är jag glad, som tur är :D  Puss på er och ha en mysig fredagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar