torsdag 3 mars 2011

jag är inte den som är den...

Jag är inte den som ser ner på människor, men någon som jag verkligen har något emot är kissie, tror de flesta unga vet vem hon är. Hon har störda värderingar om människor och är en väldigt osund människa både fysiskt och psykist. Så fick jag syn på denna videon där hennes rikta jag visas. Utan femton lager smink och timmar av retuschering. Förlåt men jag känner mig inte elak, skrattar faktiskt, rätt högt.
http://www.youtube.com/watch?v=q0VEcDMHeK4&NR=1

och nu menar inte jag att man inte ska vara osminkad, utan man ska stå för den man är och inte försvinna bakom en fejkad fasad av smink som egentligen inte är du. Det är inte det att hon är mindre söt utan smink utan att hon ser ut som en helt annan människa egentligen, vilket hon aldrig visar. Hon är en stor bloggerska och har många unga anhängare och borde vara en bra och naturlig förebild. Har jag fel ?

1 kommentar: