tisdag 31 maj 2011

ååååå

Jag har ladddat ner nike appen på ipone som mäter hur lång man springer tid m,m. och idag hade jag bestämmt mig för att springa en sträcka jag sprungit ett par gånger innan och tagit tiderna men har aldrig vetat hur lång den är, så idag tänkte jag att jag ska använda appen och kolla upp det. Var jätte taggad och sprang på rätt bra trots sega ben, när jag kokm fram till ica parkeringen där jag hade startat rundan och skulle kolla på min otroligt snabba tid och äntligen få reda på hur lång sträckan var så hade hela alltet stannat efter en kilometer !!!! och detta var inte första gången appen har strulat för mig, så jag sparkade i luften och började grina på icas parkering, ja jag vet att det är barnsligt men visst blir man arg när man verkligen har gett allt och så får man ingen valuta för det ?!?

2 kommentarer:

  1. Jag är beroende av Nike appen... Kan inte träna utan den. Någon gång
    har den strulat.. men det går säkrare om du har iphonen i en "armhållare"//mc

    SvaraRadera
  2. jag hade den i en armhållare..

    SvaraRadera