tisdag 11 oktober 2011

Jag fick ställa in träningen med Carro, min motivation blåste bort på chili thai eller nått? Har känt en inre stress ett tag och tryck för bröstet kanske det som kommer ut nu? Så jag tar mitt förnuft till fånga och har köpt tidningar, godis (vilket man måste ha när man är lite nere) och cola och ska bara rensa bort alla onödiga negativa tankar och finna ro, vilket jag faktiskt har väldigt svårt för. Jag finner iprincip aldrig ro, jag tänker alltid på något som stressar upp mig eller måste göra något. Visst har jag dagar då jag "vilar" men jag har insett att jag inte alls gör det, min hjärna jobbar frebilt, jag har insett att vila är inte bara att sitta i soffan eller ligga och vila i sängen utan vila är när man verkligen känner hur tung man är och man inte tänker på något speciellt utan bara är. Nu tar jag tre djupa andetag och sjunker ner i soffan.

1 kommentar:

  1. Då gör du rätt i som tar hand om dig lite extra!!! Var rädd om dig! <3 //Mica

    SvaraRadera