söndag 18 mars 2012

???

Igår låg jag och tänkte lite och tankarna började snirkla iväg till min blogg. Min blogg skriver jag som en dagbok, vad jag gör om dagarna vilket innefattar träning,jobb,häng med kompisar,resor m,m min blogg är inte kategoriserad på något speciellt utan jag skriver vad jag känner för. Sen kom jag och tänka på att nu är jag påväg in i en helt annan fas i mitt liv och nu så undrar jag såklart om ni skulle tycka att det skulle vara intressant/hemskt ointressant om jag skriver om lilla "bebbe" och mina känslor kring det..?? sååå vad tycker ni ?


7 kommentarer:

  1. Skulle vara super mysigt tycker jag :)

    SvaraRadera
  2. klart du ska skriva om bebis

    SvaraRadera
  3. Ååh det skulle vara jätteintressant och mysigt att få följa din resa in i ett nytt steg i livet!:) måste också säga att jag älskar din blogg:)

    SvaraRadera
  4. såklart du ska :)

    SvaraRadera
  5. Fortsätt att skriva om och ge tips från din vardag och helg... Givetvis kommer "bebben" att vara en stor del av det. Kram//Glee

    SvaraRadera
  6. Spännande ju :) Vill självklart läsa om det!

    SvaraRadera
  7. Vi vill veta allt och utvecklingen med dig och Bebbe Gabbi :) Iallafall jag.. hihi

    /MandyfromtheStates

    SvaraRadera