tisdag 20 mars 2012

Startar dagen med grötfrukost och så tänkte jag testa en ny juice jag köpte hem, eller var tvungen att köpa hem rättare sagt. Har järnbrist, min järnstatus låg på 20 som egentligen ska ligga på 62 men jag får inte äta järntabletter förens om två månader, så jag måste få i mig järn via kost, därav juicen som det är järn och folsyra i. Om jag jag ska va ärlig är det en äckligaste juicen jag druckit i hela mitt liv, den smakar verkligen järn, usch.

Nog om juice, idag är både jag och Simon lediga, gissar på att vi tar en skön lugn dag med lite träning och matlagande, ska testa en ny rätt idag, om den blir god bjuder jag på recept :)

1 kommentar:

  1. Svinäcklig jag vet :D ett tips, ät mycket spenat :) kokt potatis och stuvad spenat, mjums!!

    När flyttar ni hem?

    SvaraRadera