onsdag 21 mars 2012

Som många kanske redan har fattat så ska jag och Simon flytta till Vetlanda..Vi känner att det är rätt beslut just nu, då Simon spelar fotboll i Myresjö, han har fått ett bättre jobb, jag har fått extratimmar som kommer bli heltid, vi har våra familjer där som kan hjälpa och stötta oss med "bebbe" första tiden. Självklart vill vi bo kvar här i Jönköping men jag skulle bli väldigt mycket ensam vilket inte är rätt mot mig eller "bebbe" sen blir det bättre rent ekonomisk med jobb i Vetlanda. Känns som ett steg tillbaka att flytta hem, men endå ett nytt stort steg in i vuxenlivet att bilda familj..
Sen en sak till, jag tycker det är jätte roligt när ni kommenterar och frågar på bloggen, men jag tycker att man kan lämna ett namn/signatur. Jag tycker det känns lustigt att svara på frågor som jag inte har en aning om vem det kommer från..Sååå kommentera gärna men lämna en liten signatur :) överens?


2 kommentarer:

  1. Längtar till du o Simon flyttar hit..Förstår att du redan är här i huvudet nu, blir rastlös av att vänta nu när det är bestämt.

    SvaraRadera
  2. Vart har du fått jobb 😃

    SvaraRadera