söndag 4 mars 2012

Vilken kanondag det varit idag, solen har skinit och dagen har spenderats med vänner och familj på bästa sätt. Kollade på gamla lagets fotbollsmatch och efter det på när syster spelade. Sen åkte jag till mamma och Simon var tvungen att åka hem till Jönköping för han jobbar imorgon. Jag och mamma har haft en mys dag med långpromenad hemmalagade hamburgare, fruktfat med choklad som avslutades med semla, så nu behöver jag inte äta på en vecka, ne skoja bara :)
Får se om jag kan somna själv utan Simon vid min sida, händer inte allt för ofta att jag sover utan honom och speciellt inte helt ensam i sängen..Brukar tvinga Rebecca att sova med mig men hon är inte hemma och mamma snarkar så jag måste helt enkelt sova själv !

Puss och godnatt mitt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar