måndag 7 februari 2011

Fitness coach

Usch, jag vaknade inatt och var helt blöt av svett..Asså sängen var blöt. Har varit så några nätter nu men inte så groteskt som inatt, huaa. Jag har fortfarande ont i halsen och är förkyld, att det aldrig vill ge med sig..

Aja, juste igår köpte jag ett nytt wii spel, fitness coach och jag testade det direkt. Det fungerar så att man gör en egen profil där man anger lite uppgifter om sig typ vikt, puls, hur aktivt man tränar m,m sen så har man sin personliga tränare som har lagt upp ett träningsschema veckovis. Så igår körde jag cardio och det var verkligen skit jobbigt, jag skuttade runt i lägenheten som en galning :P sen avslutade jag passet med 15 min yoga. De träningspassen som finns på spelet är, core, styrka för undre och nedre kropp, cardio, flexibility och yoga. Rekomenderar verkligen detta spelet för passen är otroligt bra och jag känner igen de flesta övningarna från gymmet jag besköker. Passen finns i olika tidsformer, allt från 15 min till en timma som man själv väljer beroende på hur myckert tid man har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar