lördag 12 februari 2011

Typ gnäll

Började jobba vid åtta idag och kände redan när klockan ringde vid tjugo i sju att denna dagen skulle jag var sådär jobbigt trött och degig. Det stämde så bra, för just nu ligger jag i soffan och är hur trött som helst! :( och känner för att ligga här och inte göra något alls tills simon kommer hem från jobbet ikväll. Men det går inte idag inte, för idag har jag bestämmt att jag ska till atlantis hur trött jag än må vara ! För inerst inne vet jag att jag kommer bli piggare och gladare efter lite träning och ligga i soffan i 7 timmar tills simon kommer kan ju iof bli lite långtråkigt efter ett tag.
Hade varit roligare att ha någon att träna med, men alla på jobbet tränar på friskis:(  man finner faktiskt mer motivation om man är två.. nä.. nu får det vara slut gnällt, klockan fem ska ja vara påväg till atlanti, sen får ja ligga i soffan hur mycket jag vill :)

2 kommentarer:

  1. Vi får träna ngn gång på atlantis gabbi ;) /Johanna

    SvaraRadera
  2. Det tycker jag absolut att vi ska :)

    SvaraRadera