torsdag 25 augusti 2011

!

Är så otroligt osugen på att träna just nu, men jag vet att jag måste för loppet är om två dagar och denna löpningen är jätte viktig, men åh vad tråkigt det känns att springa, skulle vilja snava i trappan och slå mig (fast ska kunna springa på lördag) och få en liten stukning eller nått. Vädret suuuuger och jobba ikväll suger ännu mer !
Har bett pappa att bestämma hur jag ska träna nu sista veckan eftersom han själv har erfarenhet av träning då han åkt längdskidor på elitnivå så det har inte varit slöa pass senaste dagarna alltså. Så jag skickade mess till honom idag på morgonen och frågade vad jag skulle träna idag och fick ett mess med att jag skulle springa i 50 minuter. Men hallå det är ju typ en mil och jag har ingen bil så jag kan ta mig ner till gymmet (hatar buss) för om man ska springa en mil här hemma så måste jag bestiga femtioelva berg och det orkar jag bara inte !!

Sådär ja, skönt att få ut det. Nu ska jag ut och springa :) känner mig gladare :D  (pyttelite)
Min lilla pappa med adderad ölis.........;)
undra om han blir sur när jag lägger in så fina bilder, men jag har faktiskt inga "normala" bilder på min pappa där han står still på ett kort och ler :)

2 kommentarer: