söndag 21 augusti 2011

Godmorgon. Filmen igår var helt okej, handlade om en ung tjejs liv från Somalia till modellvärlden. En väldigt fin och berörande film den var även baserad på en självbiografi vilket för det hela mer intressant så allt inte bara är påhittat.
Nu ska jag äta frukost sen ner till atlantis och träna, blev en hel del godis igår, liksom sådär mycket att man får ont i magen, men det är ju såå gott hehe :). Ska faktiskt börja dra ner på mitt godis intag, men det blir alltid imorgon eller jag börjar på måndag, opss det är ju måndag imorgon. Kanske ska börja då? Men inga förbud för om att man inte får ditt eller datt då blir man bara mer frestad. Lördagar ska man väll kunna klara sig att hålla sig till eller två dagar i veckan iaf ? nu kanske jag låter hel lustig som har svårt att hålla mig till godis en gång i veckan, men sådan är jag ! :) Hur ofta äter ni godis? varje dag, en gång i månaden, aldrig?

Jag har en fråga !  hänger ni på mig med att äta nyttigt i veckorna och unna sig på helgen med godis på en valfri dag? hoppas ! :D Skriv i kommentarfältet om du är på så peppar vi varandra och så kommer jag lägga in lite träningstips som jag har m,m. För visst vill man komma tillbaka från det goa semesterlivet och komma tillbaka till vardagen även om det sitter långt bak. Bring it on !!

5 kommentarer:

  1. ooh jag håller med dig. på tok för mycket godis! jag har börjat med att bara äta godis en gång i veckan. helst på helgen för då känns det som man frtjänar det mer ;)
    Superbra blogg förövrigt! :)

    /emma
    springfort.blogg.se

    SvaraRadera
  2. då kör vi, tror säkert att det är några som hänger på i smyg också :) !

    SvaraRadera