onsdag 24 augusti 2011

jag är stalkad !!

Har blivit det i några dagar nu av en man som handlar på Willys. Det började med att en rätt biffig äldre man (i min pappas ålder) kollar lite lustigt på mig i kassa kön, jag tänker att jaaa jag är trött idag men så hemsk ser jag väll inte ut och puffar till håret lite för att förhoppningsvis se lite fräschare ut. När det blev hans tur att bli expierad stirrar han ännu mer på mig och jag tycker det börjar kännas lite obehagligt, han säger att jag var en söt tjej och jag tackar och ber han betala. Han betalar och frågar om han får bjuda mig på en dejt, what? jag låtsas att jag inte hörde vad han sa, han frågar igen och jag skrattar till och säger strängt nej och fortsätter med nästa kund. 10 minuter senare står han i min kö igen ! frågar om jag sommarjobbar och jag svarar att jag jobbar här och börjar bli lite smått otrevlig, sedan går han efter att ha stått och glott på mig i flera minuter efter att han betalat. Idag kommer han in igen TVÅ gånger och börjar med heeeeej Gabriella sådär äckligt att jag var nära på att klappa till honom!

Sa till en i kassalinjen om att jag tyckte han var obehaglig och det visade sig att han har fru och barn liksom. För det första är han 40-45 år alltså i min pappas ålder och för det andra har han familj och han har mage att fråga en liten tjej som mig om jag vill gå på dejt med honom. !!
Äckelgubbar finns det gott om och de borde utrotas !!

2 kommentarer:

  1. Hej jag heter Lina Eriksson och jobbar på tv-produktionsbolaget Strix Television. Jag jobbar med ett nytt program som handlar just om stalking.
    Hittade ditt inlägg på bloggen och skulle gärna vilja komma i kontakt med dig.
    Maila gärna mig på: lina.eriksson@strix.se så kan jag berätta mer.
    Vänliga hälsningar, Lina Eriksson

    SvaraRadera