måndag 1 augusti 2011

Här har vi den:
Celsius heter drycken, som ska drickas innan träning .Den påstås pigga upp, öka uthållighet och prestation. Min bedömmning lyder, Jag ger Celsius 4 av 5 getingar :) Den piggar verkligen upp och man blir träningssugen. jag tror inte att det gör så att man presterar bättre mer än att man blir pigg om man är trött, vilket ioförsig gör att man presterar bättre än om man hade tränat som seg och hängig. Ja, ni fattar vad jag menar :P Därför har jag bara tagit den när jag kännt mig trött och opeppad på träning typ efter en heldagsjobb.
possitivt:
Smakar gott och finns i många smaker
Gör dig pigg på att träna när du egentligen inte känner för det
Negativt:
Dyr, en burk kostar 25 kronor på gym och 20 kronor på internet
Man får inte dricka den för sent på kvällen eftersom den innehåller mycket koffein

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar